Na koniec tygodnia kilka wieści od twórców Heroes VII. Właśnie opublikowano pierwszą część FAQ z pytań zadawanych przez fanów. Odpowiedzi nie wnoszą wiele nowego, ale warto zaznaczyć, że do gry zalecany będzie 64-bitowy system operacyjny, Rada Cieni będzie aktywna również po premierze, a decyzje dotyczące składu armii Sylvanu oraz ekranów miast w 2D są już ostateczne. Skrótowe opracowanie FAQ znajdziecie na naszym Forum. Po drugie, opublikowano również artykuł o Gildiach Magii. W skrócie: będą one miały 4 poziomy, na każdym po 4 zaklęcia. Do rzucania czarów 1 poziomu nie ma żadnych wymagań, do poziomów 2, 3 i 4 będzie potrzebna znajomość odpowiedniej umiejętności szkoły magii na - odpowiednio - podstawowym, zaawansowanym lub mistrzowskim poziomie. Więcej w przetłumaczonym artykule tutaj: >> Gildie Magii << Twórcy przypominają nam też, że rok 2015 wyznacza 20 rocznicę powstania serii Heroes of Might and Magic i zapowiadają jej obchody przez następnych kilka miesięcy. Z tejże okazji na Facebooku pojawił się komentarz jednego z pierwotnych twórców Heroes 1, Joela Christophera Payne'a, który zdradził m.in., że - jeszcze w trakcie tworzenia - Heroes 1 pierwotnie miało być... odnowioną wersją King's Bounty oraz że studiował razem z młodym menadżerem sklepu muzycznego - niejakim Robem Kingiem ;), którego sam wciągnął w rynek gier komputerowych. A reszta to już historia... (pełna treść posta) | edeksumo - 9 maj - 13:33 FirePaladin - 6 maj - 17:41 Kastore - 5 maj - 23:53 VIP - 5 maj - 16:59 Andruids - 5 maj - 02:02 Szaman - 1 maj - 15:22 Andruids - 1 maj - 01:01 Dydzio - 29 kwi - 09:33 dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21 Akad - 27 kwi - 22:46 Kastore - 27 kwi - 21:51 Andruids - 27 kwi - 09:34 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Nicolai
Alamar
Nicolai
Alamar
Zehir-12
Haarald
A co do szkół magii: ładnie z ich strony że zrobili ich aż siedem, tylko po co, skoro dostaniemy zaledwie kilkanaście czarów. Sensownych pomysłów na zaklęcia jest bardzo dużo.
Eruanno
Tarnoob
Karule
Mamy 2015 rok, nie 2005 -.-
Darkem
Ilość szkół magii napawa optymizmem.
Haarald
Alamar
Tyle że seria Heroes of Might and Magic to strategia turowa, a nie w czasie rzeczywistym, a tym bardziej nie FPS czy Assassin's Creed, gdzie wszystko musi się błyszczeć i być przeliczane na bieżąco.
Dla porównania masz tu wymagania innej strategii turowej, Age of Wonders 3:
- system operacyjny Windows XP, Vista, 7, 8 lub 8.1;
- procesor Intel Core 2 Duo E6600 (2,4 GHz) lub AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz);
- 2 GB pamięci RAM;
- 10 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
- karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9;
- karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 lub AMD Radeon HD 3870 (512 MB, DirectX 9.0c).
Xesasi
Zehir-12
Taaak, ale gdy mój komputer był kupowany w 2010 lub 2011 roku roku, to wtedy się nie zwracało uwagi czy system jest 32 czy 64 bitowy, bo po prostu nie było takiej potrzeby, a obecny komputer się póki co bardzo dobrze spisuje, więc nie ma potrzeby go zmieniać!
Arszonto
A grałeś może w Age of Wonder 3? Ja spędziłem sporo czasu i niestety muszę powiedzieć, że optymalizacja jest skopana. Owszem, da się grać na takim pc, ale trzeba się przygotować na bardzo niski komfort gry oraz liczbę fps nie przekraczającą 30, a często spadającą nawet poniżej 20.
Co do ostatnich gier, to całkiem dobrą optymalizacją może się pochwalić Dragon Age 3. Mimo, że teoretycznie na moim sprzęcie nie powinno się w ogóle uruchomić, to działa. Ba! Działa przy ustawionej jakości tekstur i meshy na średnią i rozdzielczości FHD. FPSy wahają się między 20 a 30 (średnio ok 23-24). Nie jest to komfortowa gra, ale daje radę.